KlientIron Mountain Polska
Zakresbranding
Data2016

Kampania billboardowa – budowanie świadomości marki

Wakacyjne billboardy z hasłami przewodnimi „Zachowujemy przeszłość dla przyszłości” i „Łączymy przeszłość z przyszłością” to kolejny krok w budowaniu świadomości marki Iron Montain w Polsce. Światowy lider w zarządzaniu informacją i zabezpieczaniem danych jest również na etapie zmian rebrandingowych. Kampania billboardowa ujawnia odsłonę nowego wizerunku lidera.

Standaryzacja korporacyjnych wytycznych – materiały B2B i BTL

Ze względu na zmiany korporacyjne i wykupienie Iron Mountain na świecie przez firmę Recall, zmienił się również wizerunek firmy na świecie. Dla Iron Mountain zaczęła się NOWA ERA. Zadaniem agencji było dostosowanie materiałów Iron Mountain Polska do najnowszych standardów  światowych i stworzenie nowych materiałów B2B i BT L na rynek polski.

Identyfikacja wizualna i kartka okolicznościowa

Zachowanie standardów wymusiło wykreowanie również nowych materiałów identyfikacyjnych a wraz z nimi przygotowanie okolicznościowej kartki świątecznej na Boże Narodzenie. Kartka była zwieńczeniem wszystkich działań i zmian, które zachodziły w Iron Mountain Polska w 2016 roku.