KlientGRUPA MASPEX
BrandLubella Mlekołaki
Zakreskey visual, branding, posm
Data2014

Promocja konsumencka ON PACK „Nie miej spinki zbieraj wpinki”

Jak przyciągnąć małego konsumenta? Zadaniem agencji było pogodzenie grupy docelowej. Dzieci mniejsze pragną sprytnego gadżetu, który posiadają starsze dzieci. Te starsze zaś wkraczają w nowy system wartościowania swoich racji i potrzeb. Ponieważ nie potrafią się jeszcze śmiać z samych siebie, szukają możliwości ekspresji

„Uszanowanko”, „Nie ma lipy”, „Nie w szczepionkę”, „Nie lam się” to hasła, które widnieją na płatkowym gratisie. Akcja on pack dla Lubella Mlekołaki jest pełna wdzięku i zwariowania dzięki WPINKOM okraszonym slangiem młodzieżowo-dziecięcym. Kampanii promocyjnej w sieciach sprzedaży towarzyszyły materiały POSM.

Producent płatków śniadaniowych nie boi się zabawy w słowa i pozwala na odważniejsze kreacje. Opakowania z wpinkami sprzedają się błyskawicznie, młody konsument kompletuje śmieszne hasła z wpinki i zaraża nimi kolejnych małych konsumentów. W efekcie promocja została przedłużona, a nakłady opakowań promocyjnych zwiększone. Mamy chętniej sięgały po produkt z wpinkami, bo gadżet o ile wyrażał slang szkolny, o tyle był zabawny i grzeczny jednocześnie.