KlientGRUPA MASPEX
BrandLubella Mlekołaki
Zakreskey visual, branding, posm, webdesign
Data2013

Promocja konsumencka  ON PACK z loterią nagród
„Zostań Strażnikiem Zielonego Królestwa”  

Wraz z premierą filmu „Tajemnice Zielonego Królestwa” na rynku polskim zaplanowano promocję konsumencką na licencji filmu. Poszukiwany był oryginalny gadżet, który poprzez zbieranie zachęci również dzieci do zabawy. Potrzebna była gotowa koncepcja/scenariusz i zrealizowanie wszystkich działań promocyjnych.

Do wybranych smaków płatków śniadaniowych Lubella Mlekołaki dodawane były karty infinity (Z-card) tzw. „diabełki”. Poprzez zagadki uczyły i rozwijały wyobraźnię Zebrana kolekcja tworzyła jedną całość. Stworzony przez agencję filmik instruktażowy, ukazywał sposób zabawy Z-card’em. Filmik był dostępny na stronie promocyjnej dedykowanej loterii.

W opakowaniach promocyjnych znajdował się kod alfanumeryczny, który był potrzebny do zabawy online i do wzięcia udziału w loterii. W loterii codziennie można było wygrywać film Tajemnice Zielonego Królestwa”, a co tydzień tablet.

Akcja promocyjna została wsparta reklamą w prasie branżowej pod hasłem „Tajemnica Twoich zysków”. Całą akcję w sieciach sprzedaży wspierały materiały POSM. Agencja zaprojektowała szereg niestandardowych rozwiązań, w tym zabudowy paletowe.

Kartony promocyjne, owijki paletowe, displeje naladowe, listwy cenowe, cenówki i woblery to podstawowy komplet promocyjny dla każdego sprzedawcy w kanałach sprzedaży tradycyjnej ale również i w sieciach.

Po stronie agencji była kompletna praca nad strategią i realizacją promocji, w tym: opracowanie scenariusza, regulaminów promocji, gadżetu, nagród, a także zaprojektowanie i wykonanie serwisu promocyjnego z loterią nagród.

Czuwaliśmy nad przebiegiem loterii na stronie promocyjnej, raportowaliśmy i budowaliśmy bazy danych. Klient otrzymywał kompletny zestaw osób wygrywających w danym dniu i tygodniu.